BLOGI

Arto Rakkolainen, asiakaspalvelupäällikkö, Maskun Kalustetalo Oy: Maskun Kalustetalon vaihteenhoito Avacan hoitamana aloitettiin kesällä 2009, jolloin tavoitteena oli kehittää asiakaspalvelua ja parantaa tavoitettavuutta. Nyt jo lähes kuusi vuotta kestäneen yhteistyön aikana palvelumalli on laajentunut kahden myymälän puheluiden välittämisestä valtakunnalliseksi vaihteenhoito- ja asiakaspalveluratkaisuksi. Ulkoistetun vaihteenhoidon myötä saavutettiin 100 %:n...

Petri Haikola, maajohtaja, K1 Katsastajat Oy: Katsastustoimialalla kilpailu on kovaa ja asiakkaista huolehtiminen on noussut keskeiseksi kilpailutekijäksi. On osattava olla tavoitettavissa monikanavaisesti, juuri sillä tavalla kuin asiakas haluaa. K1 Katsastajat Oy on panostanut asiakaspalveluunsa jatkuvasti ja tavoitteet on asetettu korkealle. Keskeisiä tekijöitä ovat asiakaspalvelun lyhyt vasteaika, korkea...