Avaca back office ja asiakaskokemuksen mittaaminen

Toimiston ja asiakaspalvelun prosessit

Yrityksen tuottavuuden vuoksi on tärkeää, että yrityksen toimintatavat ovat optimaalisen tehokkaita ja tarkoitustaan palvelevia.

Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme.

Back office -palvelut

Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille aktiivista tekijää.

Kasvavat paperipinot, roikkuvat kirjaukset ja tärkeät päivitystyöt ovat kuitenkin toimiston arjelle ja näkyville toiminnoille tärkeitä.

Miltä sinun yrityksesi back office näyttää? Avacan apukädet taipuvat projektiluontoisiin sekä rutiininomaisiin avustaviin toimistotöihin.

Avaca back office huolehtii liiketoimintasi tukitöistä luotettavasti.
Asiakaskokemuksen mittaaminen auttaa kehittämään palveluasi.

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Jokainen yritys haluaa tuottaa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Palvelukokemus voi kuitenkin näyttäytyä asiakkaillesi hyvin erilaisena, kuin miltä se näyttää yrityksen sisällä.

Lunastaako yrityksesi asiakaslupauksensa? Kysy asiakkailta, niin tiedät, missä onnistumiset ja epäkohdat piilevät.