Avaca back office ja asiakaskokemuksen mittaaminen

Toimiston ja asiakaspalvelun prosessit

Tarkoitustaan palvelevat ja optimaalisiksi hiotut prosessit edistävät yrityksen tuottavuutta.

Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi kattavat asiakaskokemuksen mittarit sekä toimiston rutiinitöitä helpottavat back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme tällä sivulla.

Back office -tehtävät

Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille tekijää ja kuormittavat turhaan asiantuntijoita, joilla olisi muutakin tehtävää.

Back office-töiden ulkoistaminen antaa sinun keskittyä tuottavaan työhön tylsien rutiinitehtävien sijasta.

Avacan apukädet helpottavat projektiluontoisia sekä rutiininomaisia avustavia toimistotöitä.

Avaca back office huolehtii liiketoimintasi tukitöistä luotettavasti.
Asiakaskokemuksen mittaaminen auttaa kehittämään palveluasi.

Asiakaskokemuksen mittarit

Ensiluokkainen asiakaskokemus on verraton kilpailuetu. Jokainen yritys haluaa tarjota asiakkailleen vain parasta, mutta tieto asiakaskokemuksen todellisesta laadusta vaatii tutkimista.

Kysy asiakkailtasi, miten yrityksesi asiakaslupaus toteutuu. Tietoa asiakaskokemuksesta saat mittaamalla.