Asiakaspalvelu

Aina iloista asiakaspalvelua

Mitä jos asiakkaasi saisivat aina loistavaa palvelua, kiireistä ja kausivaihteluista huolimatta. Laadukas monikanavainen asiakaspalvelu on brändillesi ja imagollesi tärkeä tekijä. Se määrittelee, millaisen mielikuvan annat asiakkaillesi yrityksestäsi.

Ulkoistettu asiakaspalvelu on vaivaton tapa hoitaa asiakkaidesi yhteydenotot nopeasti ja ammattimaisesti. Kun lisäät yhtälöön nykyaikaiset yhteydenottomahdollisuudet, nouset asiakaspalvelussa parhaiden joukkoon.

Palvele myös somessa

Moni haluaa tulla palvelluksi sähköpostitse, ja chatin suosio kasvaa kohisten. Sosiaalisen median kanavat, kuten Facebook ja Twitter ovat muodostumassa yhä tärkeämmiksi kanaviksi asiakkaiden kohtaamisessa. Hoidamme asiakaspalvelun myös näiden kanavien kautta.

Miten haluaisit, että olemme avuksi?

Ulkoistettu asiakaspalvelu voi sisältää monenlaisia toimintoja, kuten tilausten käsittelyä, verkkokaupan asiakaspalvelua, tarjouspyyntöjen välittämistä, ajanvarausten hoitamista, erilaisiin tuotetiedusteluihin vastaamista tai asiakaspalautteiden kirjaamista. Huolehdimme niistä puolestasi, haluaminasi viikonpäivinä ja kellonaikoina.

Kaikki onnistuu!

Voit ulkoistaa asiakaspalvelun kokonaan tai osittain valitsemasi palvelukanavan kautta. Palvelemme asiakastasi juuri siinä kanavassa, joka on hänelle luontaisin. Tärkeintä on, että asiakkaillasi on käytössään monipuoliset yhteydenottokanavat, joissa häntä palvelevat ystävälliset ja asiantuntevat asiakaspalvelijat.

Kysy meiltä lisää!