Chat-palvelu

 

 

Chat-palvelun avulla voit aloittaa myynnin jo kotisivuillasi.

Tarjoa yrityksesi asiakkaille tämän päivän palvelua: Chat-kanava vie asiakaspalvelusi kokonaan uudelle tasolle.

Chat asiakaspalvelun käyttöönotto on todella helppoa ja vaivatonta. Saat kauttamme valmiin teknisen ratkaisun lisättäväksi yrityksesi kotisivuille, eikä muutoksia sivustolle vaadita.

Jotta chat palvelisi asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla, meiltä saat käyttöösi myös ammattitaitoiset chat-asiakaspalvelijat. Voit tarjota palvelukanavan asiakkaillesi milloin tahansa, vaikka 24/7/365.


Tarjolla on esimerkiksi seuraavat palveluvaihtoehdot:

• Aktiivinen chat-kontaktointi. Yrityksesi kotisivuille saapuu palveluistasi kiinnostunut vierailija. Häneltä kysytään kohteliaasti chatin kautta: ”Hei, voisinko auttaa jotenkin?” Tällä tavoin voit aloittaa myynnin jo verkossa, eikä sinun tarvitse jäädä odottamaan asiakkaan mahdollista yhteydenottoa.

• Verkkokauppa-chat. Asiakaspalvelija neuvoo yrityksesi verkkokaupan asiakkaita tuotevalinnoissa ja tarvittaessa opastaa heitä ostoprosessin aikana. Chat-avusteisen verkkokaupan myynti on tutkitusti jopa kaksinkertainen verrattuna palveluttomaan verkkokauppaan.

• Co-Browsing, eli yhteisselaus. Asiakaspalvelijan on mahdollista ”tulla mukaan” asiakkaan verkkoasiointiin siten, että molemmat osapuolet näkevät saman selainnäkymän sekä toimenpiteensä aktiivisen verkkoistunnon aikana. Yhteisselaus nostaa asiakaspalvelijan mahdollisuudet avustaa ja auttaa asiakasta uuteen ulottuvuuteen ja jälleen mahdollistetaan helpompia ja mukavampia asiointitapahtumia Avacan asiakkaiden asiakkaille!


Kerromme mielellämme lisää chat-palveluistamme sekä jaamme asiakkaidemme palvelukokemuksia.

KYSY LISÄÄ!