Helpdesk

 

 

Haluatko tarjota asiakkaillesi osaavaa Helpdesk-palvelua? Avaca auttaa, tarvittaessa vaikka 24/7/365.

Hanki Helpdesk-palvelu Avacalta. Tarjoamme asiakkaillemme osaavaa ulkoistettua Helpdesk-palvelua. Nykyteknologian viestintävälineet asettavat haasteita niiden käyttäjille. Ostetun tuotteen käyttöönoton epäonnistuminen johtaa tyytymättömyyteen ja pahimmillaan jopa kaupan peruuntumiseen. Siksi asiantuntevan teknisen tuen merkitys on yhä tärkeämpää.

Helpdesk-palvelu

Avaca tarjoaa yrityksellesi osaavaa teknistä tukipalvelua eli Helpdesk-palvelua. Me vastaamme asiakkaidesi yhteydenottoihin monikanavaisesti. Palvelemme puhelimitse, sähköpostilla, palautelomakkeella tai chatin kautta kotisivuillasi. Tarvittaessa voimme lisätä Helpdesk-palvelun myös SoMe-kanaviisi.

Kirjaamme saapuneet yhteydenotot yrityskohtaiseen tikettijärjestelmään. Neuvomme asiakkaitasi ongelmatilanteissa ja tarvittaessa siirrämme tiketit oman organisaatiosi käsittelyyn.

Tikettijärjestelmän raporteista saat näkymän, jota voit hyödyntää oman liiketoimintasi kehittämisessä. Raporteista  voit tarkastella vaikka yleisimpiä kontaktoinnin syitä.

Halutessasi ulkoistettu Helpdesk-palvelu tarjoaa myös lisäpalveluita asiakkaillenne (esim. jatkosopimukset, huolto- ja ylläpitosopimukset).

Tarjoamme tukikanavan myös jälleenmyyntiverkostollesi tai yrityksesi verkkokaupalle.

Ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon 02 651 70 201 ja tilaa Helpdesk-palvelu alan ammattilaiselta.

KYSY LISÄÄ!