Helpdesk

Helpdesk neuvoo ja hoitaa asian heti

Haluatko tarjota asiakkaillesi osaavaa helpdesk-palvelua? Autamme tarvittaessa vaikka 24/7/365.

Nykyteknologia asettaa käyttäjilleen haasteita. Jos uuden laitteen käyttöönotto ei onnistu, asiakas on pettynyt ja voi jopa vaatia kaupan purkua. Asiantunteva tekninen tuki on tärkeä tapa huolehtia asiakkaasta kaupan jälkeen.

Hyödynnä raportit ja tee parempaa bisnestä

Osaava tekninen tukipalvelumme vastaa monikanavaisesti asiakkaidesi yhteydenottoihin. Palvelemme puhelimitse, sähköpostitse, chatissa sivustollasi ja palautelomakkeella. Tarvittaessa voimme lisätä helpdesk-palvelun myös somekanaviisi.

Kirjaamme saapuneet yhteydenotot yrityskohtaiseen tikettijärjestelmään. Neuvomme asiakkaitasi ongelmatilanteissa, ja siirrämme tarvittaessa tiketit oman organisaatiosi käsittelyyn. Voit hyödyntää tikettijärjestelmän raportteja liiketoimintasi kehittämisessä. Tarkastele esimerkiksi yleisimpiä kontaktoinnin syitä ja tee fiksuja parannuksia.

Saisiko olla lisäpalveluja?

Voit tarjota ulkoistetun helpdeskin kautta asiakkaillesi myös lisäpalveluja, kuten jatko-, huolto- ja ylläpitosopimuksia. Tarjoamme tukikanavan myös jälleenmyyntiverkostollesi tai verkkokaupallesi.

Kysy meiltä lisää!