Ulkoistettu asiakaspalvelu

 

 

Ulkoistettu asiakaspalvelu on vaivaton tapa hoitaa asiakkaidesi yhteydenotot nopeasti ja ammattimaisesti. Me hoidamme puolestasi esimerkiksi tilausten käsittelyn, verkkokaupan asiakaspalvelun tai ajanvaraukset. Asiakaspalvelu voidaan ulkoistaa joko kokoaikaisesti tai osittain, valitsemasi palvelukanavan kautta.

Laadukas, monikanavainen asiakaspalvelu on tärkeä osa yrityksesi ilmettä, sillä se määrittelee pitkälti, minkälaisen mielikuvan asiakkaat yrityksestäsi saavat. Asiakaspalvelussa siirrytään aivan uudelle tasolle, kun siihen yhdistetään nykyajan kontaktointimahdollisuudet.

Sähköposti on yhä suositumpi asiakaspalvelukanava ja chat on niin ikään kasvattanut suosiotaan nykyajan palvelumuotona. Uusimpana yhteydenottokanavana käyttöön on tullut sosiaalinen media, kuten Facebook ja Twitter.  Meillä asiakastasi palvellaan juuri siinä kanavassa, mikä hänelle on luontaisin. Tutustu myös tarjoamaamme ulkoistettuun Helpdesk-palveluun.

Sosiaalinen media on muodostumassa yhä tärkeämmäksi kanavaksi asiakkaiden kohtaamisessa. Avaca hoitaa asiakaspalvelun myös näiden kanavien kautta.

Ulkoistettu asiakaspalvelu voi sisältää hyvin monenlaisia toimintoja, kuten tarjouspyyntöjen välittämistä, ajanvarausten hoitamista, erilaisiin tuotetiedusteluihin vastaamista tai asiakaspalautteiden kirjaamista. Tärkeintä on, että asiakkaillasi on käytössään monipuoliset yhteydenottokanavat sekä ystävälliset ja asiantuntevat asiakaspalvelijat.

KYSY LISÄÄ!