Vaihteenhoito

Vaihde päivystää, kun oma väkesi on vapaalla

Vaihteeseen vastaava asiakaspalvelija on usein yrityksesi ensimmäinen henkilö, jonka kanssa asiakkaasi asioivat. Ripeä ja ystävällinen vaihdepalvelu herättää luottamusta ja positiivisia mielikuvia.

Voit ulkoistaa vaihteenhoidon osana laajempaa asiakaspalveluratkaisua tai erillisenä välityspalveluna. Ulkoistettu vaihteenhoitopalvelu on aina toteutettavissa teknisestä ratkaisusta riippumatta. Vaihde välittää puhelut tavoitelluille henkilöille tai lähettää heille soittopyynnön. Sinulla on myös mahdollisuus suodattaa epämieluisat yhteydenotot kuten myyntipuhelut.

Palvelemme kuten itse palvelisit

Rakennamme jokaiselle asiakkaallemme oman palvelusuunnitelmansa, jossa sovitaan palveluun liittyvistä yksityiskohdista. Näitä ovat muun muassa vastaustapa ja yhdistämiskäytännöt. Kaikki toimintamme perustuu yhdessä sovittuihin toimintatapoihin. Asiakkaan arvot ovat meille aina keskiössä.

Kun haluat huolehtia puhelunvälityksestä ensisijaisesti itse, mutta olla tavoitettavissa myös palveluaikojen ulkopuolella, suosittelemme ylivuotopalvelua.

Vaihteenhoitopalvelun hyödyt

  • Asiakkaasi ovat tyytyväisiä laajempiin palveluaikoihin.
  • Tavoitettavuus paranee huomattavasti.
  • Resursointiongelmat jäävät historiaan.
  • Lomat ja sairauspoissaolot eivät aiheuta ongelmia liiketoiminnallesi.
  • Ruuhkahuiput tasoittuvat.
  • Vaihteenhoitajamme hoitavat asiallisesti ei-toivotut puhelut eivätkä välitä niitä eteenpäin.
  • Jos liität palveluun yrityksesi sähköisen kalenterin ja kulunvalvontajärjestelmän, läsnäolotiedot välittyvät reaaliaikaisesti.
Kysy meiltä lisää!