Vaihteenhoito

 

 

Vaihteenhoitopalvelun voi hankkia joko kokonaan tai osittain ulkoistettuna. Puhelut välitetään tavoitelluille henkilöille tai vaihtoehtoisesti heille lähetetään soittopyyntöjä. Mahdollisuus suodattaa epämieluisat puhelut (esim. myyntipuhelut) säästää halutessasi sekä hermojasi että aikaa.

Yhteistyön alussa jokaiselle asiakkaalle rakennetaan oma palvelusuunnitelma, jossa sovitaan palveluun liittyvät yksityiskohdat (vastaustapa, yhdistämiskäytännöt jne.). Yhteisesti sovitut toimintatavat ovat korkealaatuisen asiakaspalvelun peruspilari, jolle kaikki toiminta perustuu. Toteutuksessa asiakasyrityksen arvot ovat aina keskeisellä sijalla.

Vaihteenhoitopalvelu voidaan toteuttaa joko osana laajempaa asiakaspalveluratkaisua tai erillisenä välityspalveluna. Ylivuotopalvelu kannattaa valita silloin, kun haluat yrityksesi huolehtivan puhelunvälityksestä ensisijaisesti itse, mutta olevan tavoitettavissa myös palveluaikojen ulkopuolella.


Hyödyt:

  • Laajentuvat palveluajat parantavat asiakastyytyväisyyttä.
  • Yksikään yhteydenotto ei mene hukkaan, vaikka et itse ehtisi puhelimeen.
  • Resursointiongelmat poistuvat, eivätkä loma-ajat tai äkilliset poissaolot häiritse yrityksesi toimintaa.
  • Ruuhkahuiput tasoittuvat.
  • Ei-toivotut puhelut hoidetaan asianmukaisesti vaihteenhoitajiemme toimesta, eikä niitä välitetä eteenpäin.
  • Yrityksesi sähköinen kalenteri ja kulunvalvontajärjestelmä voidaan halutessasi liittää palveluratkaisuun, jolloin läsnäolotiedot välittyvät reaaliaikaisesti.
  • Ulkoistettu vaihteenhoitopalvelu on aina toteutettavissa teknisestä ratkaisusta riippumatta.

 

KYSY LISÄÄ!