Enemmän kuin puhetta
Asiakaspalvelun ulkoistaminen auttaa yritystäsi menestymään. Se parantaa toiminnan tehokkuutta, vahvistaa yrityksesi imagoa ja synnyttää positiivisia asiakaskokemuksia.
Parhaiten palveluiden ulkoistaminen onnistuu luotettavan yhteistyökumppanin kanssa.
DialOk suunnittelee ja toteuttaa yrityksellesi yksilöllisen tavoitettavuusratkaisun. Meiltä ulkoistettu asiakaspalvelu, vaihteenhoito ja outbound yksilöllisesti, luotettavasti ja helposti!
Yli 3.2 M
asiakaskontaktia vuodessa
95.4%
palvelutaso
7.5 sekuntia
vastausnopeus
Palvelumme
Asiakaspalvelu
Ole siellä, missä asiakkaasi ovat.
Ulkoistettu monikanavainen asiakaspalvelu parantaa tavoitettavuutta ja asiakaskokemusta.
Vaihteenhoito
Vastaamaton puhelu on yritykselle kallis.
Ulkoistettu puhelinvaihde varmistaa, että jokainen puhelu käsitellään.
Outbound
Asiakaslähtöinen kontaktointi lujittaa suhdetta.
Löydä asiakkaan tarpeet ja kerro erikoisosaamisestasi outboundin keinoin.
Lisäpalvelut
Liiketoiminnan prosessit ovat aina kehitettävissä.
Tarjoamme kehityksesi tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut.
Ratkaisujamme on toimitettu yli 600 asiakkaalle
Tyytyväisiä asiakkaitamme
- Outbound-asiakaspalvelun ulkoistuksella säästetään aikaa ja vauhditetaan myyntiä – Synsamin asiakastarina
- Asiakaspalvelun ylivuoto vapauttaa aikaa syväosaamista vaativiin tehtäviin – Alma Median asiakastarina
- Ulkoistettu 24/7 huoltopäivystys kirjaa palvelupyynnöt suoraan Tampuuriin – Kruunuasunnot asiakastarina
Artikkelit
-
Asiakaspalvelutaidot puhelimessa
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.
-
Outbound on myynnillistä asiakaspalvelua – Esittelyssä DialOk:n outbound-tiimi
Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.
-
Kesä kuuma, puhelinlinjat kuumemmat? – Ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa lomakaudella
Nyt on oikea aika valmistautua kesään. Anna myös asiakkaillesi mahdollisuus nauttia kesästä huolettomasti.