K1 Katsastus

Katsastusaikoja monikanavaisesti

Katsastustoimialalla kilpailu on kovaa ja asiakkaista huolehtiminen tärkeää. On osattava olla tavoitettavissa monikanavaisesti, asiakkaan toivomalla tavalla.

K1 Katsastus panostaa jatkuvasti asiakaspalveluunsa ja asettaa tavoitteensa korkealle. Keskeisiä tekijöitä ovat asiakaspalvelun lyhyt vasteaika, korkea laatu ja monikanavaisuus. Asiakkaalle on tarjottava hänelle itselleen sopiva tapa ottaa yhteyttä.

Palvelukokonaisuus juuri meille

Avaca on huolehtinut K1 Katsastuksen asiakaskohtaamisista vuodesta 2012 lähtien. Jo heti kumppanuuden alkumetreillä K1 Katsastus huomasi asiakaspalvelunsa tehostuneen. Tärkein mittari oli perusliiketoiminnan kasvu eli määräaikaiskatsastusten ajanvarausten lisääntyminen.

K1 Katsastuksen oli helppo päätyä Avacan asiakkaaksi, sillä ratkaisuesitykset olivat selkeitä ja tukivat K1 Katsastuksen liiketoimintaa. K1 Katsastuksessa tiedettiin heti alusta lähtien, että Avaca rakensi palvelukokonaisuutta juuri heille ja heidän tarpeeseensa.

Laadukkaan palvelun edelläkävijä

Perinteisen puhelinasiakaspalvelun lisäksi K1 Katsastus tarjoaa asiakkailleen chat-palvelua, joka on saanut runsaasti positiivista palautetta. Asiakkaat kokevat verkossa asioinnin helpoksi ja vaivattomaksi tavaksi kysellä katsastusasioista ja varata aikoja.

– Vuosien saatossa K1 Katsastus on noussut asiakkaidensa silmissä laadukkaan asiakaspalvelun edelläkävijäksi. Tällä tiellä Avacalla on ollut merkittävä rooli. Kun asiakaspalvelun ulkoistaa asiansa osaavalle ammattilaiselle, saadaan aikaan merkittäviä tuloksia, K1 Katsastuksen markkinointijohtaja Ville Rutanen toteaa.

Ville Rutanen
Markkinointijohtaja
K1 Katsastus